کنسرت های ایرانی در تابستان ۲۰۲۳ / ۱۴۰۲ در استانبول


تابستان 2023 به همراه خود جشنواره‌ای از کنسرت‌های بی‌نظیر ایرانی را به استانبول می‌آورد این جشنواره با شرکت خوانندگان بی‌تکرار نسل جدید و قدیم، شب‌هایی پرانرژی و لحظاتی فراموش‌نشدنی را برای عاشقان موسیقی فراهم می‌کند. در این مقاله، با برگزاری کنسرت‌های شگفت‌انگیز در تابستان 2023 در استانبول، به یک سفر هیجان‌انگیز و شگفت‌انگیز در دنیای موسیقی دعوت می‌شوید.

بخش اول

از تاریخ 8 مرداد (معادل 30 جولای) موسیقی شاد و پرهیجان ایرانی ، شب‌های فرد، بر روی کشتی “سودا تور” به همراه خواننده خوش صدا مرتضی شروع می‌ شود. در این شب‌ها، با صدای بی‌تکرار خوانندگان نسل جدید و قدیم، همراه با رقص و پایکوبی، انرژی موسیقی جان به تن شما خواهد داد.

بخش دوم:

جشنواره ی شگفت‌انگیز موسیقی در ماه شهریور نیز با خود کنسرت‌های شگفت‌انگیزی را به ارمغان می آورد. با بازگشت همایون شجریان در تاریخ 8 شهریور (معادل 30 آگوست)، شب‌ها را به اوقات خاطره‌انگیز تبدیل خواهیم کرد. با صدای بی‌تکرار همایون شجریان وموسیقی سنتی ، قلب استانبول به لرزه در خواهد آمد.

علاوه بر این، در تاریخ 16 شهریور (معادل 7 سپتامبر)، همراه با نوای جادویی معین عزیز، در قلب شب‌های استانبول احساسات را به اوج خواهیم رساند. این شب‌ها پراز شور و شوق، تا نیمه شب در کنار شما خواهند بود.

بخش سوم:

ادامه جذابیت‌های جشنواره ماه شهریور با ادامه کنسرت‌های خیره‌کننده خوانندگان ایرانی . در تاریخ 17 شهریور (معادل 8 سپتامبر)، با شادمهر عقیلی به سفری موسیقیایی و شگفت‌انگیز دعوت می‌شوید. با صدای بی‌نظیر او، این شب را به زیباترین خاطره خود تبدیل خواهید کرد.

همچنین، در تاریخ 18 شهریور (معادل 9 سپتامبر)، با همراهی آقای صدا ابی، شهر زیبای استانبول از صدای خاص او میزبانی خواهد کرد. او با صدای جذاب خود، همراهی شما در سفری به دنیای احساسات فراهم خواهد کرد.

همچنین، در تاریخ 24 شهریور، با برگزاری بخش دوم کنسرت شادمهر عقیلی، شبی نوستالژیک در انتظار شما خواهد بود. در این شب، همراه با اجراهای بی‌تکرار و پرانرژی، لحظاتی بی تکرار و فراموش‌نشدنی رقم خواهد خورد.

جشنواره تابستان 2023 با کنسرت‌های ایرانی در قلب استانبول، طرفداران موسیقی را به دنیایی از شور و شوق دعوت می‌کند. با شرکت در این جشنواره‌ی بی‌نظیر و همراهی با خوانندگان نسل جدید و قدیم، لحظاتی پرانرژی و لذت بخش را تجربه کنید و به یک سفر به دنیای موسیقی و هنر بپیوندید.

Gemini

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *